Saturday, January 29, 2011

about someone


hari tu..ade budak  soh aku tulis sal die kat blog aku..haha
aku xtau nak tulis ape..yang penting aku da tulis kan??..haha
erm..aku nak ko tau..aku harap kte x lost contact kayh?
ko kawan bek aku! walaupon aku banyak kwan bek..haha
lagi..erm...aq nak adiah ntok befday aq!!befday ko aq xtau r nak bg ke x..haha
xde modal r..die ni seorang yang giler2 kot..haha..ade geng tu.. !!
jangn men men ngan die ni.. ape yang korang ley tau sal die adelah..die ni budak pandai
so...jangan men men ngan die..
lastly (kot), aku aarap ko xkecik ati ngan aku sebab aq xtau nak tulis ape larh..haha..terlampau terikat.
haha..

MHFBAL<--- STILL REMEMBER?                                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers